Plimbare prin Gradina Botanica

Nu am fost demult in Gradina Botanica. Imi aminteam de tot felul de plante exotice pe care nu le-am gasit acum. Poate nu am stiut unde sa caut. Totusi este foarte placut sa te plimbi sau sa stai pe o banca inconjurat de verdeata.

Dimitrie (Demetrius) Brândză (10/22 octombrie 1846, Bivolu, azi Viișoara, Botoșani3 august 1895, Slănic Moldova) a fost un medic, naturalist și botanist român, membru titular al Academiei Române. A fondat Grădina Botanică din București, care astăzi îi poartă numele.

Plantele trăiesc într-un echilibru perfect cu natura. Niciodată nu consumă mai mult decât au nevoie, niciodată nu fac rău mediului. Altfel spus, ele sunt responsabile. Aceasta este lecția pe care trebuie să o învățăm de la natură, cu ajutorul Grădinii Botanice”- citat de la sarbatorirea a 150 de ani  de la fondarea Gradinii Botanice.

About gabionescu

Sunt pensionara. Am fost profesoara de fizica in Bucuresti. Imi place fizica, imi place sa-i fac si pe altii sa indrageasca fizica si imi plac copiii. Nu pot spune ca ma plictisesc la pensie. De cand am inceput sa scriu pe blog, caut mereu subiecte interesante, imagini frumoase si noutati in stiinta. M-as bucura daca as primi mai multe sugestii.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Plimbare prin Gradina Botanica

  1. Nichifor Margareta spune:

    Am căutat fotografiile cu speranţa că te voi regăsi şi pe tine în unele dintre ele, cu nenea desigur, să îmi mai treacă dorul de voi. Am rămas cu gândul că poate totuşi se va mai întâmpla cândva această dorinţă ca disponibilita-tea mea să coincidă cu a vostră, putinţa mea cu putinţa voastră………

Lasă un răspuns

