Forme ciudate ale norilor

Ma iutam acum cateva zile pe cer si vedeam norii care „fugeau” de parca erau imaginile dintr-un film. Forma lor se schimba cu mare viteza. Am apelat, ca de obicei, la internat si am gasit fotografii ale unor nori cu forme ciudate.

Astronautii din Statia Spatiala Internationala au inregistrat in luna ianuarie 2012 imagini ale unei formatiuni atmosferice misterioase, care avea forma unei piramide.Nor sub forma unei piramide culcata

Nor sub forma unui semn de intrebare. Canada, 2006

Irlanda, 2008. Nor sub forma unei palarii

Fotografie facuta din avion, deasupra Marocului, in 2005. In mijlocul norului se vede un frumos chip de copil.

Imaginea seamana cu cea a unui urs si a fost realizata in Franta in 2006

pasare……

Romania, pe cer.

Nori verzi deasupra Moscovei

Meteorologii au explicat fenomenul prin acumularea de polen in nori. Unii spectatori credeau ca este un fenomen extraterestru…….!!!

Fenomen produs de norii de tip cumulo-nimbus in China:

Nor deasupra capitalei Chinei

Imagini apocaliptice pe cerul din Beijing, Iunie- 2012

Nori multicolori

Nori multicolori

Acest fenomen neobisnuit a aparut inaintea rasaritului Soarelui pe cerul din insula Scalpay, Hebride. Imaginea a fost inregistrata pe 9 Decembrie 2012 de fotograful amator Jez Wheeler (Daily Mail)


 

Sursa: Ziare. com

About gabionescu

Sunt pensionara. Am fost profesoara de fizica in Bucuresti. Imi place fizica, imi place sa-i fac si pe altii sa indrageasca fizica si imi plac copiii. Nu pot spune ca ma plictisesc la pensie. De cand am inceput sa scriu pe blog, caut mereu subiecte interesante, imagini frumoase si noutati in stiinta. M-as bucura daca as primi mai multe sugestii.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Forme ciudate ale norilor

  1. Ana spune:

    Este foarte ciudat ce se intampla.Nu ma consider fara de pacate, cine nu are….imi pare rau pt ele. Si eu am vazut pe cer Fecioara Maria plangea, ma intorceam din Cj spre BN.Eram in masina.Parca cineva sar juca cu noi! Orcine apare si spune vrute si nevrute sa tinem linea dreapta a vietii cat de posibil.Eu ma consider nevrednica sa vad asa ceva. Voi ce ziceti? Imi dati
    pareri?Am gasit pe net asemanator si bune si rele. is cam multe aparitii! Se intampla ceva si nu bine o stim cu totii!

Lasă un răspuns

