Ianuarie 2012 la Campina-poze

Sfarsitul lunii Decembrie 2011 si inceputul lunii Ianuarie 2012. Este o vreme de primavara, cerul este senin si straluceste Soarele.

1 Ianuarie 2012, la Campina, in gradina.

In parcarea blocului

Pe strada.

O farmacie cu produse naturale, pe bulevard.

Porumbei

Pe b-dul Carol. "la ceas"

tot pe bulevard

Dupa petrecerea de revelion in aer liber

Campina, 3 Ianuarie 2012, 14 grade Celsius.

9 Ianuarie 2012. Am fost la Provita si a fost o vreme minunata, soare si cald. Am avut curajul si am trecut pe punte dar imi era inima cat un purice. De vremea buna s-au bucurat si catelusii si gainile lui Puiu.

Ben : Ce tot vorbiti voi acolo?...

Ben: sunt frumos?

Ce frumos este afara !...

Am trecut pe punte. Emil mai are putin.

11 Ianuarie, dimineata la autogara Campina- rasare Soarele....

About gabionescu

Sunt pensionara. Am fost profesoara de fizica in Bucuresti. Imi place fizica, imi place sa-i fac si pe altii sa indrageasca fizica si imi plac copiii. Nu pot spune ca ma plictisesc la pensie. De cand am inceput sa scriu pe blog, caut mereu subiecte interesante, imagini frumoase si noutati in stiinta. M-as bucura daca as primi mai multe sugestii.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Ianuarie 2012 la Campina-poze

  1. Nichifor Margareta spune:

    Draga Gabita,
    Tot ceea ce ai publicat pe blog, scris sau fotografii, mie mi-a placut si m-a impresionat, desigur mai mult sau mai putin, in sensul ca uneori partea stiintifica m-a depasit ca putere de absortie si utilitate. M-a lovit in suflet rindurile prin care descriai senteimentele de pensionar si am ramas cu convingerea ca ai talent cu carul si merita sa continui. Recunosc ca termenul de „pensionar” e impropriu sa-l alatur tie sau lui nenea si eu la rindul meu doresc sa pot sa va urmez. Voi sunteti vii, activi, utili si aplicati principiul sanatos „descurca-te singur”. Modul in care a-ti trait si traiti viata- frumos si demn- si modul in care a-ti depasit cele bune dar mai ales cele rele, ma fac sa va iubesc sincer si sunt convinsa ca oricine va simti la fel. Nu exagerez cu nimic, stiu ca nu sunteti perfecti, nimeni nu este dar eu nu am sa uit niciodata cum nenea spunea mamei si mie, cu lacrimi in ochi,cum multumeste in genunchi lui Dumnezeu, in fiecare seara,pentru ca existi si sunteti impreuna. Sa-ti pastrezi sufletul curat, prin gesturi si sentimente model, intr-o lume care si-a pierdut busola este esenta existentei. Oamenii au asteptari la noi si noi avem asteptari la oamenii si de multe ori se intimpla ca sa fim dezamagiti sau sa dezamagim la rindul nostru dar daca suntem de buna credinta si avem o buna comunicare e ok.
    PS. Sper ca m-am facut inteleasa si nu mai recitesc ce am scris dau drumul asa cum a iesit, pentru ca sunt gandurile mele. Iertati-mi eventualele greseli.
    Nu ma voi mai repeta in ceea ce am spus si nu doresc sa-mi multumesti.
    Va voi mai reda o urare asa cum am citit-o si eu dar mi-a mers la inima.
    ….

  2. Nichifor Margareta spune:

    Habar n-am de ce n-a aparut urarea. Asa ca o repet.

  3. Nichifor Margareta spune:

    Va doresc in noul an ca toate lucrurile bune sa se indeplineasca la timp pentru a va bucura de ele, toate problemele sa se rezolve repede si bine, toti oamenii care asteapta alinare sa o vada in ceea ce faceti si spuneti.

    • gabionescu spune:

      Mulțumim pentru urările frumoase. Vă dorim și noi aceleși urări, numai bine și sănătate, realizări frumoase.
      Cred că v-am mai urat, dar nu strică mai multe.
      Cu drag,
      Gabi și Emil

  4. ella spune:

    imi plac pozele sunt frumoase

  5. elena spune:

    sarumana sunt elena si sunt frumoase si am vazut ca miati raspuns

  6. elena spune:

    gata merge nuu?

Lasă un răspuns

