Poze de toamna

Teiul si bradul..... 03-11-2011

Gradina - 03-11-2011

04-11-2011 ora 07 si 15 minute la autogara Campina isi facea aparitia Soarele.

Teiul din curte, din Bucuresti.....

In curte, toamna-05-11-2011

Au fost si flori...

In gradina, trandafir de Noiembrie....

Toamna in parculetul de langa noi

tot in parculet

La iesirea din parc pe B-dul Pache

About gabionescu

Sunt pensionara. Am fost profesoara de fizica in Bucuresti. Imi place fizica, imi place sa-i fac si pe altii sa indrageasca fizica si imi plac copiii. Nu pot spune ca ma plictisesc la pensie. De cand am inceput sa scriu pe blog, caut mereu subiecte interesante, imagini frumoase si noutati in stiinta. M-as bucura daca as primi mai multe sugestii.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Poze de toamna

  1. Margareta Nichifor spune:

    Draga Gabita,
    Astazi pentru noi este o zi importanta deoarece ne gandim la tine si iti transmitem toate gandurile bune si desigur urarea de LA MULTI ANI!
    Esti o femeie exceptionala, inteligenta, harnica si stii sa gasesti frumosul in tot ceea ce te inconjoara.Recunosc ca pentru totate momentele placute si interesante pe care mi le-ai oferit in tot timpul care a trecut de cind ne-am cunoscut imi doresc mult sa pot sa iti ofer la rindul meu ceva de aceeasi valoare dar pe zi ce trece ma simt tot mai neputincioasa…..
    Tus si familia

  2. ella spune:

    sunt elena

Lasă un răspuns

