Ganduri….

E bine la pensie. Nu mai trebuie sa semnez condica, nu mai trebuie sa corectez lucrari, pot sa citesc si sa ma uit la filme,  sa ma plimb atunci cand vreau. Asta atat timp cat suntem sanatosi si fizic si mental.      Imi este insa dor de scoala, de copii, de colegi. Imi este dor sa mai predau, sa-l mai necajesc pe Robert ori de cate ori am probleme cu calculatorul, sa intru in clasa si sa-mi ceara copiii: „un documentar, doamna……”. Imi este dor de Anca, cea care mi-a fost directoare 11 ani si care, cu multi ani in urma, m-a ajutat intr-o perioada foarte grea din viata mea. Cei 11 ani de activitate din ultimul timp au constituit o terapie foarte buna pentru mine si ma gandesc cu mult drag la ei acum, cand sunt acasa.

Tabla Smart din laboratorul de fizica. 2010


About gabionescu

Sunt pensionara. Am fost profesoara de fizica in Bucuresti. Imi place fizica, imi place sa-i fac si pe altii sa indrageasca fizica si imi plac copiii. Nu pot spune ca ma plictisesc la pensie. De cand am inceput sa scriu pe blog, caut mereu subiecte interesante, imagini frumoase si noutati in stiinta. M-as bucura daca as primi mai multe sugestii.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ganduri….

  1. Margaretra Nichifor spune:

    Draga Gabita,E clar, traiesti abia acum perioada aceea cu „vulturul”. E normal deoarece daca tot ai predat nu ai avut cum sa simti ca esti pensionara. Sunt convinsa ca tu totdeauna vei gasi ceva interesant de facut care te va face in cele din urma sa uiti de intrarea in noua etapa. La mine insa e total altfel……. M-am aruncat cu ochii inchisi in noua mea preocupare de a ingriji nepoteii si asa de absorbanta si epuizanta este ca intr-un timp record m-a facut sa ma simt de 100 de ani.Ziua nu mai stiu de mine doar uneori noaptea imi realizez neputintele, simt ca am uzura totala si ma inspaiminta gandul ca intr-o zi nu voi mai putea fii utila. Atunci sper ca voi putea privi din cer! Tus

    • gabionescu spune:

      Nu spui nimic de Biserica Matasari. Am vrut sa-ti fac surpriza si nu ti-am spus nimic inainte. Imi place cum a iesit, mai trebuie sa termine picturile. Cred ca si Unchiului Gagu i-ar place….

Lasă un răspuns

