La Campina….

Campina, B-dul Carol , langa DOMO

De cateva zile suntem la Campina, in apartamentul nostru inconjurat de brazi.  Avem noroc si de vreme buna, insorita . Aerul nu se compara cu cel din Bucuresti. Orasul este curat , ingrijit si plin de flori. M-a impresionat o intamplare ce ar trebui sa fie ceva normal intr-o tara civilizata . Eram pe B-dul Carol si o masina mergea incet, pe langa trotuar , cautand parca ceva. La un moment dat a oprit si a coborat o tanara cu o hartie facuta ghemotoc si a aruncat-o la cosul de gunoi de pe marginea strazii. S-a urcat apoi in masina si a plecat. Pe strada nu am vazut nici o hartiuta sau alt gunoi. Se poate si asa……

Campina, B-dul Carol

In miezul zilei, Luna se vede printre ramurile teiului. Pata alba de sus nu stiu ce este.

Cactus inflorit la Pusa si Titi

Am fost si la Provita, la livada. In afara de un corcodus, merii si ceilalti pomi nu erau infloriti. Erau insa flori pe jos si iarba era proaspata,” verde crud”

Corcodus inflorit

Nu stiu ce flori sunt dar mi-au placut. (Provita)

In paduricea de la Provita

Craciunita de la Mioara si Sergiu

Tot Craciunita


About gabionescu

Sunt pensionara. Am fost profesoara de fizica in Bucuresti. Imi place fizica, imi place sa-i fac si pe altii sa indrageasca fizica si imi plac copiii. Nu pot spune ca ma plictisesc la pensie. De cand am inceput sa scriu pe blog, caut mereu subiecte interesante, imagini frumoase si noutati in stiinta. M-as bucura daca as primi mai multe sugestii.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la La Campina….

  1. Margaretra Nichifor spune:

    Dupa ce am iesit la pensie am citit o carte „Adevarul fara plural” de Lidia Popita Stoicescu care mi-a placut f mult. Scriitoarea publicase in timp diverse articole pe care la un moment dat „le-a asamblat” in aceasta carte si care se puteau citi dupa dorinta ori in modul in care se gaseau ordonate in carte ori separat, la intimplare, in ambele variante avea inteles, logica si ungeau pe suflet. Insemnarile tale au mugurii unei astfel de lucrari si din cite stiu eu premiul Nobel se acorda in orice moment al vietii si poate fii ca un balsam pentru sufletul tau si mindrie pentru cei ce te cunosc. Cartea avea si varianta audio si in acest sens vocea te ajuta. Asa gandesc eu! Tus

    • gabionescu spune:

      Tus draga, sunt constienta ca blogul meu este al unei incepatoare. Am inceput pentru amintirea lui Dan Radulescu si am mai pus si alte informatii. Norocul meu este ca am gasit cateva carti de pe vremea bunicului de la Craiova in care sunt povestioare care mi se par de mare actualitate. A avut o biblioteca de mii de volume de mare valoare dar, cand au venit comunistii l-au dat afara din casa si cartile le-au scos in curte si le-au dat foc.Asta stiu de la mama. Voi mai pune si alte istorioare care mi se par actuale. Iti multumesc pentru aprecieri dar sunt exagerate, Zau asa.Te pup, Gabi

Lasă un răspuns

