Campina

O parte din gradina din dreptul sufrageriei

Mai sus de Provita

Vedere de pe munte, mai sus de Provita

Flori pe B-dul Carol

O parte din ceeace se vede din balcon

About gabionescu

Sunt pensionara. Am fost profesoara de fizica in Bucuresti. Imi place fizica, imi place sa-i fac si pe altii sa indrageasca fizica si imi plac copiii. Nu pot spune ca ma plictisesc la pensie. De cand am inceput sa scriu pe blog, caut mereu subiecte interesante, imagini frumoase si noutati in stiinta. M-as bucura daca as primi mai multe sugestii.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Campina

  1. Margaretra Nichifor spune:

    Draga Gabito, te admir pentru talentul de a vedea frumosul si de a-l populariza ca sa zic asa. Intr-adevar exista frumos linga noi si totul este sa-l vedem. Fiecare dintre noi poate sa participe cu ceva pentru normalitate: unul cladeste biserici la propiu, tu o faci la figurat, in sensul ca prin ceea ce faci cladesti in sufletele celor care au norocul sa te ascule sau sa te citeasca, eu sterg la fund nepotei, asta e si eu cred ca e OK. Din cind in cind mai vorbim despre trairile noastra.Doamne, oare transmit ceea ce vreau eu prin ceea ce scriu aici? Sper. De fapt vreau sa spun ca scot palaria in fata insemnarilor tale!

Lasă un răspuns

